tisdag 22 april 2008

Läktare

Var ute en snabbis innan för en kortare uppdatering om vad som hänt idag/händer just nu.
Noterade att den utlovade läktaren till alla som vill få en bra uppsikt över bygget, har påbörjats och verkar iprincip vara klar. Den står ovanpå en av barrackerna, och jag gissar mig fram till att en ordentligt trappa håller på att byggas till den med tanke på materialet som låg på marken nedanför.

I övrigt har väggrivningen fortsatt, och utbyggnaden där blandannat ismaskinen har stått var påväg att rivas när jag begav mig hemmåt igen. Fotograferade en märkvärdig skylt också, som jag inte listade ut syftet med.

Kommer mer ikväll eventuellt.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Skylten är från sista matchen mot mora :)när man släppte dom sista biljetterna innan matchen

Anonym sa...

Haha, en sån har jag hemma på väggen:)