måndag 16 juni 2008

Ösregn..

Det har varit ett riktigt oväder till och från de senaste dagarna, idag var inget undantag.
Regnet öste ner på byggarbetarna ute vid ishallen, inklusive mig själv och min kamera.

Väggarbetet fortlöper, som synes på detta inläggets nya bilder, där vi blandannat kan se att ena kortsidan har blivit alltmer färdig. Arbetet på långsidan utmot vägen är också påbörjat, även den andra långsidan också om jag inte minns fel. Det har jag dock inga bilder på än.

Tog även en bild på entré/restaurangdelen av ishallen där det också börjats bygga en del, som jag tog upp i förra inlägget. Denna gången blev det en bild från en annan större vinkel däremot.

Hoppas på fler, bättre och mer varierande bilder till nästa inlägg, från tex baksidan av hallen och kortsidan mot kyrkan. Håll till godo sålänge så får vi se vad kameran lyckas fånga nästa gång.






1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt kul att man ser att det går framåt. Ser verkligen fram emot att se Elitserien i nya arenan.