torsdag 31 juli 2008

Bilder från insidan.

Dags för en ny uppdatering igen. Denna gången blev det mer varierande bilder jämfört med de senaste inläggen eftersom jag nu kom åt att fotografera från insidan av hallen. Bilderna inifrån blev väldigt mörka men jag hoppas dom duger ändå. Det märkbara på fotona är följande:

Entré-restaurangdelen fortsätter växa fram iochmed insatta glasrutor med mera, och den är verkligen enorm. Det som syns på andra fotot är baksidan av hallen, även där återfinns glasrutor. Tredje bilden visar en trappa upp ifrån korridoren på baksidan av hallen, som just nu är täckt med skyddsmatta. Fjärde bilden är tagen ifrån ståplats, och visar ena kortsidan samt en rad kommande loger. Bild nummer fem är tagen ovanför gamla Sektion F och visar en överblick över platån där det kommer finnas en sportbar, även ståplats syns på bilden. Bild nummer sex är tagen ungefär från nya bortasektionen och visar en större överblick på insidan med riktning mot ståplats. Sista bilden är tagen där lilla isen låg, där visas en ringlande mur som ser ut att bli jävligt stilig.

Det var allt för denna gången, senare idag eller i helgen kommer även en film upp ifrån mitt besök idag. Håll till godo.








3 kommentarer:

Anonym sa...

vad är bild nr7

Thompa sa...

Har faktiskt ingen aning, allt jag vet är det jag skrivit om det i inlägget: "Sista bilden är tagen där lilla isen låg, där visas en ringlande mur som ser ut att bli jävligt stilig."

Anonym sa...

fick reda på att det är avskiljs vägen till sportbaren.